Miután a mozikban elhasalt az első magyar egészestés 3D animációs film, az Egon és Dönci, ezért a filmet készítő Kommuna nevű csoport és az Aenima CGS úgy döntöttek, hogy némi reklámnézésért cserébe ingyenesen elérhetővé teszik a filmet, akár HD felbontásban is.










































 

 

 

 

 

 

 

A film június 1-től a Kommuna.org hivatalos honlapjáról tölthető le (jelen pillanatban sajnos eléggé akadozva működik a szerver)


Bookmark and Share



10 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://telepito.blog.hu/api/trackback/id/tr18502148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amir.Temur 2008.06.04. 08:33:21

Nem csoda hogy akadozik a letöltés, mindenki húzza ahogy bírja...
Remek kis film, csak kiszorították a mezőnyből a nagyok.
Egyébként ezt moziban érdemes nézni, a többit meg letöltve :)

Layosh 2008.06.04. 08:36:24

Már nem is lehet tölteni. Kiakadt a szerverük.
Vagy az is lehet, hogy most vágnak be új reklámokat, mert meglátták, hogy mekkora az érdeklődés :)

silverwol 2008.06.04. 08:47:37

Nagyon sajnalom, hogy Mo.-n nem volt nagy siker. Nagyon aranyos es rendkivul jo animacios filmnek tartom, meg ha vannak is hibai. En moziban lattam es orulok, hogy ha kicsivel is de tudtam tamogatni az alkotokat. Sok sikert nekik!

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.06.04. 09:51:20

Úr isten!! Le ne szedjétek!! Megnéztem és valami borzalom! Életem egyik legsz.rabb filmje!

Beszéd benne nulla! Csak nyögdécselnek.
A történet szint úgy! Nem csodálom ,h nagyot bukott a film!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.04. 09:54:07

hova tettek reklámokat? remélem, hogy csak az elejére vagy a végére, mert agyhugykövet kapnék attól, ha a filmet megszakítanák idióta reklámokkal..

Novi bácsi 2008.06.04. 10:05:34

Borsii!

Hülye-e vagy?! :((((

Amir.Temur 2008.06.04. 11:32:59

Borssi:

A nevedben lévő hivatkozás, sok mindent elmond rólad, köszönjük leülhetsz.
Te nem a filmek szakértője vagy, ha szeretnéd az ilyen filmeket és akkor nem tetszene, akkor véleményed építő jellegű lenne, így hogy nem szereted az ilyen filmeket a véleményed anniyt ér mint a kopás a billentyűzeteden.

Amir.Temur 2008.06.04. 11:33:45

Borsii:
Sajnálom, elírtam a neved.

Borsii · http://szentkoronaradio.com 2008.06.23. 22:58:50

Semmi baj kijavítottad! Hidd el max ti vagytok akik ezt a filmet életben tartották.
Ennyire rossz filmet nem sűrűn láttam pedig volt egy pár amit megnéztem!
A Rayen közlegény az jó film ,ez nem!

"Te nem a filmek szakértője vagy, ha szeretnéd az ilyen filmeket és akkor nem tetszene, akkor véleményed építő jellegű lenne"

-Már a sok akkor közt elvesztettem a fonalat!
MIvel a filmet megnéztem gondoltam megosztom a véleményem. Ehhez a filmhez nagyon tompult vagy netán művész léleknek kell lenni! Szerencsére vannak olyan emberek mint ti akik szeretik a sok szart. Mivel lesznek ilyen emberek míg világ a világ ,így addig lesznek ilyen szarok is!
de nem véletlen ,h ingyen le lehet tölteni! A kutyának se kell!
süti beállítások módosítása