Egy alkalmazás Windows XP és Vista alá, amellyel egyedi csengőhangokat hozhatunk létre iPhone-unk számára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Felismeri a legtöbb ismert audió formátumot, de akár videók hangsávjából is készíthetünk vele csengőhangokat. Az elkészült egyedi, maximum 30 másodperces csengőhangunkat az Export gombra kattintva tudjuk elküldeni az iTunes-nak, amivel a legközelebbi szinkronizáció során akár automatikusan is átmásolhatjuk őket a telefonra.

 

Extra funkciók:

  • effektek (hangosítás, halkítás, visszhangosítás stb.)
  • vágás
  • telepítés nélküli működés

 

iRinger letöltése

 

 

Kapcsolódó:

iPhone játékok, programok, hírek

 

 

 

 

 



A bejegyzés trackback címe:

https://telepito.blog.hu/api/trackback/id/tr38873734

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Milyen az ideális csengőhang. 2010.01.16. 16:55:04

Tudom, ingyenes! És tudom: MP3! Még azt is tudom: ingyen MP3! De tényleg! Elgondolkodtál azon, hogy milyen lenne egy ideális csengőhang? Én elgondolkodtam rajta, és arra jutottam:1. Az ideális csengőhang 24-30 mp hosszú. Ennyi ideig szokták á...

Trackback: Milyen az ideális csengőhang. 2010.01.16. 06:08:17

Tudom, ingyenes! És tudom: MP3! Még azt is tudom: ingyen MP3! De tényleg! Elgondolkodtál azon, hogy milyen lenne egy ideális csengőhang? Én elgondolkodtam rajta, és arra jutottam:1. Az ideális csengőhang 24-30 mp hosszú. Ennyi ideig szokták á...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása