A Gameforge 4D GmbH. jóvoltából akár ingyen is belekóstolhatunk az online szerepjátékok világába, és ráadásul mindezt egy teljesen magyar nyelvű játékkal és sok-sok magyar felhasználó társaságában tehetjük meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagy WoW rajongó lévén oda vagyok az online MMORPG szerepjátékokért, ezért nagy lelkesedéssel fogtam bele a Metin2 kipróbálásába, miután egy barátom ajánlotta. Egy egyszerű regisztráció után letöltöttem és telepítettem a programot majd csatlakoztam a Draco szerverhez.

Lelkesedésem már rögtön az elején megcsappant, mikor megláttam, hogy mindössze négy karakterből lehet választani (Harcos, Ninja, Sámán és Sura), de legalább sokat nem kellett törnöm a fejem, hogy mi legyek.

 

 

 

 

 

A harcos-mágus Surát választottam és hamar a játék mezejére léptem. Itt aztán szinte teljesen átélhettem a WoW-os fílinget. A kezelőfelület szinte teljesen ugyanaz, így sokat nem kellett gondolkozni, hogy hogyan is kell irányítani a karakteremet. Bementem a városba, gondolván, hogy élből felveszek valamilyen küldetést a játék által generált karakterektől (kovács, fegyverkereskedő, őr stb.), ahogy ezt a WoW-ban megszoktam, de csalódnom kellett, mert hiába rohangáltam össze-vissza nem kaptam feladatot. Mivel pénzem nem volt még, hogy új eszközöket vásároljak magamnak (kezdetnek csak egy fegyvert kaptam), így jobb híján elkezdtem levadászni a kóbor állatokat a városon kívül, mivel a megölt állatok után jangot (a helyi valutát) illetve egyéb jutalomtárgyakat lehet kapni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szintépítés teljesen úgy működik mint a WoW-ban, minden megölt ellenség után, valamint a küldetések teljesítéséért is különböző pontokat kapunk, amellyekkel fejlődnek képességeink. Kezdetben kutyák és farkasok elpusztításával gyűjtöttem a jangot és a pontokat és egyszer csak a semmiből kaptam egy küldetést is. Vagyis egyszerre élből kettő közül is választhattam. Na, rögtön lett értelme is az öldöklésnek. Elég gyorsan elértem az ötös szintet és onnantól kezdve már varázsolni is tudtam, így teljessé vált a karakterem és ezzel a játék is élvezetesebb lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összességében élvezhető játék, bár a grafikája meg sem közelíti a nagy testvérét, de a hangulata részben kárpótol ezért. Bár akadnak még kisebb hiányosságok, de remélhetőleg majd idővel javításra kerülnek a hibák, de végülis egy ingyenes játéknál ami ráadásul teljesen magyar nyelvű ezek talán még elnézhetőek.

 

  

További screenshotok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néhány videó a játékról:

 

  

Minimum gépigény:

OS - Win 98, Win XP, Win 2000
CPU - Pentium3 1GHz
Memória - 512M
Grafikai kártya - grafikus kártya több mint 32MB RAM, DirectX 9.0
 

Ajánlott gépigény:

OS - Win 98, Win XP, Win 2000
CPU - Pentium4 1.8GHz
Memória - 1G
Grafikai kártya - grafikus kártya több mint 64MB RAM, DirectX 9.0

 

Regisztráció

Letöltés

 

metin2.hu

 

 



A bejegyzés trackback címe:

https://telepito.blog.hu/api/trackback/id/tr101141210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása